>

Haha så gick det med det .


Jag satte ju köpförbud på mig själv för typ 1 vecka sen,
kan ju meddela att jag redan brutit det.
Var på H&M idag , kände att jag var tvungen att köpa en ny överdel.
Och det gjorde jag,, inte minst 3 st ^^
Dom hade min favvotröja där nu !
Det är en helt vanlig baströja men den passar fint till jeans och den är super
skön att ha på sig !
Passar kanon när man ammar med eftersom det är knappar en bit ned på den .


Jag och N var på föräldraträff på bvc idag.
Det var en bra grupp !
Bra folk i bra ålder och det var första barnet för alla.
Enda nackdelen är att N är äldst av alla och dom flesta bebisarna
var runt 2 månader.
Och det är VÄLDIGT STOR skillnad på 2 mån och 4 mån bebis ..
Men men det är ändå kul om man kan få några att umgås med som också har bebis.
Och man känner ju igen sig i allas poblem och sånt ändå..
Jag kände mig nöjd efter åt iaf.
Vi ska träffas nästa vecka hemma hos en av tjejerna och käka lunch.

Men jag är rädd med..
Är rädd för vad folk ska tycka,, att dom ska se ner på mig och nova
bara för att jag har levt som jag gjort.
Jag tänker inte berätta för någon nu i början om något sånt.
Jag vill att dom ska lära känna mig först för den jag är och inte för
emelie som var, problem barn, missbrukare m.m, det blir liksom en speciell stäming
när man väl berättat,, tycker inte folk det är "dåligt" så tycker dom synd om en för att
man haft det jobbigt osv.
Så nej jag behåller det för mig själv.
Men jag har så himla dålig självkännsla & självförtroende,, jag är så rädd för folk.
Och vad folk tycker och tänker-
Är rädd för att inte bli omtyckt, är rädd för att folk ska tycka jag klär mig dåligt, klär N dåligt,
missköter N eller gör konstiga saker.
Skäms för mig och den jag varit och att jag är arbetslös och har knappt jobbat förut,
inte har någon utbildning, inget körkort,
bor där vi bor osv ...
Och ja listan kan göras mkt lång.
Men jag har bestämt mig för att det verkligen är dags att försöka skaffa
nya vänner nu.
man kan inte leva hela livet utan vänner bara för att man är rädd och skäms..

Jaja nu ska jag umgås med min underbara familj som jag är så stolt över !
Imorn blir det åmål över dagen och hälsa på syster och pappa ! 


Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du ska absolut inte skämmas för nåt. Du är en så himla fin människa på alla sätt och vis, och en toppen bra mamma till Nova så skulle nån ha nåt att anmärka på det ja då är det fel på den personen! Och det som har varit har ju ändå gjort dig till den du är också? En person med mycket livserfarenhet på både gott och ont. Nej jag tycker inte du ska vara orolig för nåt, låt dom bara lära känna dej för den du är nu. Förresten är jag nyfiken på don grupp, du måste berätta nästa gång vi ses.



Du får förresten passa på att gå till My shop när du är i Åmål och fynda Name it trots köpstopp ;) Dom hade ett helt ställ med 1 för 49 och 3 för 120:- bodysar när jag var där sist. :)



Täknade förresten in dina saker och kom nog fram till att 3 saker var sålda, ska föröska sälja mer åt dig på söndag =)



Och till sist ang lägenheten, vad händer med den? Kommer dom att fixa det snart? Eller vad händer?



2011-09-08 @ 19:35:33
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: