>

Min egen bok.


Var på Panduro idag och shoppade loss lite .

Ville ju göra en bok där jag kan sätta in alla mina recept
som för tillfället ligger lösa överallt.
Och idag var jag där och köpte saker till det :)


Kan visa den när den blir klar och beskriva hur jag gjorde :)

Var på dyra bokhandeln och köpte mig en pocket bok med,
Sophie Kinsella´s- En Shoppaholics bekännelser.
Lånade en shoppaholic i väntas tider av en vän när jag var gravid
och jag fell in love totalt med boken och till min glädje fick jag veta att det fanns fler .
har nog missat filmen med tror jag ^^
Ska läsa ut denna och sen köpa nästa och sen nästa osv tills jag har alla.
ska köpa den jag läst också,, vill ha alla på min hylla !


Novis gumman myser med nåra "plastringar" :D

Hon nästan sover och ligger pillar-gosar med plastgrejen :D

Ha en fin kväll !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan låna en Shopaholic i New york av mej också om du vill (och om jag hittar den) :)



2011-09-15 @ 16:50:00
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: