>

Det känns.

Bröjade med min medicin idag och det känns..
Precis som när man börjar med antidepp medicin^^
Har varit trött hela dagen och haft,
eh jag kallar det för "medicinkänsla",
när man har en konstig spänd känsla i kroppen och käkarna
och man gäspar och mår illa.
Är en speciell känsla som iaf jag får av antidepp medicin, tramadol/tradolan
och tydligen denna med..
Men men det är överkomligt iaf, är inte så jag känner "aldrig mer",
och det brukar jag när denna känsla uppstår.

Är meningen att jag ska skriva matlista
men fastnade på FB istället...
Ska handla imorn så måste ta tag i det nu..
Men vet inte vad jag ska hitta på i matväg..
Är lite tom på ideer just nu...


Är trött med så vill ju bara få allt överstökat så
jag kan slänga mig på soffan resten av kvällen ! ;)


Jaja se you guys tomorrow !
Tills dess, ha en mysig kväll och sov gott sen!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja verkligen, suck! orkar inte mer trasiga bilar, och sjukdommar. Lägg till jobbet på det, blöh! MEN bihålorna börjar bli bättre så nåt bra iallafall, bara behövt 1 panodil på hela dagen :)



Hoppas det blir bra med nya medicinen. Jobbigt att må konstigt men det går kanske över?

2012-04-18 @ 21:14:24
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: