>

Well Well.

Se där ja, nån blogg blev det minsann
inte igår, och det kan vi tacka kära internet för.
Blev minsann ingen webb igår alls eftersom det
tydligen strejkade..
Men idag kära vänner funkar allt som vanligt igen,
utan att vi gjort nått åt det ^^
Dags att ifrågasätta leverantören kanske, krångalr ofta och
funkar ojämnt..
Nog om det!

Gjorde inget speciellt igår ändå.
Var bara hemma och tog det lungt, gick en promenad
med barn och hund.

Idag har det hänt mer däremot  :)
Har varit en riktigt trevlig dag tom :)
Bästa Sandra(www.mesandra.blogg.se ) med söta son har varit
här och fikat och lekt :)
Fick födelsedagspresent med som jag är riktigt nöjd över!
Och jätte fint kort som hon gjort själv!
Ritkigt fint och att få något som nån har tagit sig tid att pyssla
ihop speciellt bara till mig, tycker jag känns betydelsefullt !

Nu börjar BB så ni får ha en riktigt mysig kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: