>

Bästaste sällskapet och niceaste fynden!

Ja ännu en härlig sommardag idag !
Gillart !

Började dagen med att ta tåget till Åmål.
Syster(Icka) mötte oss på stationen så gick vi förbi jobb

och tog en kaffe med pappa.

Sen hem en sväng till syster och hennes sambo, var där en sen gick vi förbi MyShop eftersom jag var tvungen(på riktigt) att köpa upp ett  presentkort som Nova fick i doppresent förra året.

 Fick en mysig tröja som kommer blir super att ha i höst
och en ful solhatt till Spania:)


Sen gick vi till affären och köpte lite fika och
tog med kaffe och filtar hemifrån dom
och gick ut och satte oss :)

 

Kom hem på em Nova var ganska sliten men tydligen inte tillräckligt så

vi stannade ute en stund till så Nova fick leka i sandlådan med grannbarnen ,

är göör kul det serrni :)

Fyndade ett oanvänt Abeko regnställ till Nova förut,av grannen:D

Nöjd som bara den och en mindre sak att fixa inför dagis :)

 Nöjd som jag är med en kanon bra dag med

bästaste sällskapet och niceaste fynden så ska jag nu ta hand om disken :(

Och sen är det sängen som gäller.

Ut och putsa fönster och heljhandla imorn..

Sov gott!

 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh vilket fint regnställ, härlig färg :)

Svar: Ja, är helnöjd med det!!!
Mli

2012-08-18 @ 09:35:50
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: