>

Ett försök och en dag närmare !

Yes en dag närmare Spanien, underbart!
 
Gjorde ett försök till att packa Novas väska 
förut men det gick väll sådär så nu ser det ut så här..
Suck, i sängen med..
Bästa/sämsta med det är att jag måste ta hand om det innan sova-time..
Mkt kläder/saker för en så liten människa ;)
 
Var på "stan"  förut en sväng eftersom jag hade
pengar som nästan gjorde ont att behålla, så var ju
tvungen att göra mig av med dom..
Nöjd med det jag köpte, till Nova,
för det var faktiskt till henne pengarna var, fårn hennes
morfar :)
Underbart mysig jacka och söt scarf :)
Underbart fleece ställ och en bra-o-ha body :)
 
Som sagt nöjd.
Fick faktiskt pengar över och dom ska gå
till en onepiece men det får bli efter Spania.
Kikade på en jättefin på Lindex som jag skulle köpa
men upptäckte att den var trasig i dragkedjan, hann inte köpa den som tur var
men var så klart enda och sista i den stl..
Så det blev ingen idag..
 
Nej nu ska jag fortsätta kolla på Harry Potter !
 
Blogg u later!
 
 
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: