>

I like to movit movit . Good days summer days and more ;)

Hej igen !
Inte varje dag vi ses ^^
Ska försöka uppdatera bättre !
Är lite mkt bara så blir inte mkt dator ..

Kom hem från underbara stugan igår kväll.
Haft toppendagar där med undantag från lite irriterande inslag
men men ibland får man bara acceptera att alla inte är lika och definitivt inte
som mig :)

Har haft fint väder, tom sommar!
Och jag som inte packade några sommarkläder alls till
varken mig eller Nova ^^
Trodde inte vi skulle få nått mer sommarväder men ack
där bedrog jag mig.
Men vi klarade oss iaf ;)
Var ute och fiskade en kväll, Nova låg i
en ja sänggrej och sov i båten
medans vi fiskade.
Jag fick en gös, enda på hela turen :)
En massa mys med bästa syster(Icka) bästa unge Nova i
lilllstugan med godis och filmer och mys :)

 

 En tur till Töcksfors blev det på söndagen med.

Köpcentrat + käk på donken ;)
Fyndade detta till Novis på Cubus .

Och detta till mig:)


Denna dagen har spenderats i K-stad.
Gjort "mina grejer", varit och hämtat ut mitt pass och varit på
Forex och växlat till € :D
Först nu börjar resan kännas på riktigt
och det känns superbra kan jag lova !
Pratade med Novas dagis imorse med så nu är verkligen allt
ordnat inför resan :)
Åh längtar så mkt !!!
Ska bli så kul !!
Har lyckats spara ihop en bra reskassa till mig och Novis med :D


Nej nu måste jag sova !
Möta upp mamma imorn och åka ut till gamla lghtn och städa..
Blä, roligare kan man ha ..

Sov gott kära ni !

 

 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: