>

Lite till mig och lite till Novis och snart drar vi :)

Nyhet: Idag blir det en snabbis ;)
 
Sitter och inväntar min kära far och syster(Icka)
så ska vi ååka upp till stugan.
Under tiden passade jag på att klicka hem denna fina onepiecen (inte äkta) till Nova
tyckte hon behövde en nu när hösten är på ingång:)
 
Anledningen från början att jag gick in på Ellos var att jag 
faktiskt på riktigt var tvungen att köpa ny gardin
till köket eftersom
min hissgardin jag hade i förra var för liten.
Blir denna vilket jag nog kommer bli riktigt nöjd med !
 
Dags att ta Nova nu.
Fick sätta henne i hennes stol under tiden för annars är det krig
så fort datorn är framme.
Hon har varit riktigt roliga idag .... NOT...
Testar gränser hela tiden.. 
Är inget kul alls , skulle önska att jag slapp vara den enda "dumma"
och tjatiga hela tiden..
Kännermig som en sur jäkla bitter tant..
 
Jaja ha en bra em och en mysig kväll
det kommer vi ha ! 
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: