>

Det som inte hanns med igår hinns med idag.

Det blev ju inte direkt nått inälgg igår..
Tiden rann iväg så det blev så sent
och hade lånat ut min externa hårdisk och
använder samma kable till både den och kameran
så kunde inte komma åt bilderna på
den loch då hade jag inte så mkt att blogga om heller.
Gjorde stan med Sandra och hennes goa son igår iaf.
Var på loppis en sväng,  hittade inget men kul att kika ändå.
Sen blev det en tur till Lindex & kappahl vilket
resulerade i detta :
Pyjamas och mössa till Novis, tycker personligen pyjamasen
är lite ful men den är super mjuk och skön + att det är dragkedja :)
Och denna till mig:
Den ser lite tråkig ut men den sitter fint på:)
Har nog aldrig ägt ett prickigt plagg nångång men
nångång ska väll vara den första^^
Åh för att fortstta i samma anda så bara måste
jag visa upp dessa underbart söta ballerina skor som
väckte ett "ha-begär" starkare än någonsin
Dom mest söta ballerina jag någonsin sett!
Vill så gärna ha dessa till Nova!
Märke: Lundmyr
Pris: 349:-
Nu ska jag fylla på godis skålen och fortsätta kolla på
Wallander på 4n!
Myskväll till alla!
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: