>

Familjen Annorlunda.

Ska jag faktiskt kolla på.
Skulle varit klar här när det började men det var jag så
klart inte..
Vad trodde ja då , nej det trodde jag nog inte att jag skulle vara ;)
Var och tränade imorse.
Åh vad gött det var att träna så tidigt på dagen !
Har kännt mig lugn inombords hela dagen.
Har ADHD så det händer ju liksom inte vanligtvis,
men idag har det kännts behagligt :)
Var inne och kikade i en kul affär förut och fick med
mig den här fina mobilen:
Den ska bli dekoration på Novas rum tänkte jag :)
Nej nu ska jag nog stänga ner !
Ha en mysig kväll alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med lugn i själen :)



Ja men visst verkade det som en kul grej? Ska nog testa det sen när man får lite mera pengar över till "meningslösa" saker. ;)



Åhh kul sida, mysiga mössor! Dom med stjärnorna på var fina, skulle vara kul att ha en faktiskt.



Ja usch nu är det inte mycket med skrutten, han vaknade lagomt till familjen annorlunda och stört gråt i 45 min tills han somnade av utmattning. Vet inte vad som är fel nu, öronen kollade tidigare idag, ingen feber eller nåt men han verkar ha ont. Värst när han nyser?? :(



Kul med mobilen, åhhh finns så galet mycket fint!! På torsdag blir det iaf Lidl för min del och köpa lådor. senare ska jag köpa krokar men vet inte om jag ska ha jabadabado eller kids concept?

2012-02-06 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: