>

Fettisdagen.

Ja det är det ju idag .
Hade jag helt glömt
men som tur var så bjöd min kära mor
på semlor förut ,, mums om man tar bort hälften av grädden;)
Har blivit förkyld :(
Hur tråkigt som helst!!!
Vill inte missa träning ..
Blir det inte värre än vad det är nu så ger jag det några dagar sen
går jag iväg ändå ..
Är bara snuvig och tät i näsan så det är inget värre men
ändå kanske ska skippa gym imorn för säkerhets skull
ellerså går jag dit och tränar försiktigt och hoppas på att
det bryter ut istället^^
Nej jag vet mkt väl att man inte ska träna om man inte är frisk
så det blir nog inget med det..
TRÅKIGT!!
Pratade Big Brother med Sandra och nån mer här om dagen
och då sa jag att nej usch det kollar minnsan inte jag på längre men
efter att sandra hade berättat lite så blev jag för nyfiken
så gissa vem som satt bänkad framför BB med popcorn och cola igår kväll !?
Jo jag minsann och jag tänker visst kolla idag med ^^
Ha en mysig kväll alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

MEEEEEEEN dumma förkylning! Hoppas du bli pigg jättesnart och inte behöver missa så mycket träning.



Big brother är beroendeframkallande, man sitter där som ett fån när man borde sova egentligen. ;)

2012-02-21 @ 21:13:17
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: