>

Utan rubrik.

Kunde inte komma på nån rubrik så ni får klara er utan,,
tror nog ni överlever det ;)
Frågan är om jag gör det ^^
Har varit på Hörnan och myst idag med Sandra och hennes söta son:)
Kul att hitta på nått med barnen :)
Är så mkt hela tiden så det har inte hunnits med liak mkt..
men idag var det barnens dag :)
Fick allt lite kärlek på alla♥dag jag med!
Fick detta av finaste Sandra!
Så himla snällt ,, gissa om jag är tacksam som har
en sån fantastisk vän som hon .
Om nån skulle fråga mig hur en bra vän ska vara så skulle jag svara
som Sandra :)
Nova har börjat göra så här med sin napp,, ser hur kul ut som helst !
Sötonge♥
Älskade unge ♥
Haha försökte filma förut när hon kröp men antingen laggar det i datorn eller
så är det helt enkelt inte meningen att man ska använda den funktionen
för det går inte att kolla på filmen.
Så synd för hon har världens skönaste stil!!
Ser ut som när en chimpans unge tar sig fram när hon kryper:)
Nu har hon iaf börjat inse att det är kul att kunna ta sig fram för egen maskin.
Hon lärde sig allt krypa för ett tag sen men har liksom inte tyckt det varit
nått spännande föräns nu :)
Nej nu hör jag nått som ropar lockande,, tror minnsan det är sängen.
Så god natt alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad gullig du är :) DU är också en fantastisk människa :)



Och Nova världens sötaste lilla tok, så gulligt med nappen.

2012-02-17 @ 07:59:13
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: