>

4e gången gillt.

Jepp då sitter jag här för att blogga för 4e gången ikväll ^^
Har lagt underbart gnällig dotter för förhoppningsvis sista gången
denna kvällen..
Skulle greja och fixa lite i nya lghtn idag men ack där misstog jag mig
rejält^^
Som jag sa tidigre så har Nova varit helt underbar idag ,,, not..
Hon har suttit på golvet bredvid mig och gnällt/grinat så fort jag skulle göra nått..
Blev inte värts mkt gjort..
Beställde gardiner till nya köket igår :D
Jätte fina vita med tryck, i shabby chic stil, finns 2 fönster i köket
så i ena blir det en hissgardin och i andra blir det knytbandslngder :)
Kommer bli najs !
Har förövrigt betsällt dagis blanketter idag.
Vad stor hon börjar bli min lilla tjej !
Är inte dags än på några månader men ändå ^^
Första snön :)
Sötaste ungen♥
Hon tyckte inte det var nått märkvärdigt alls^^
Sov gott alla !
Det ska jag ;)
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: