>

Dags att inta sängläge.

Nu har jag gjort mitt för idag!!
Ska stänga ner dator och inta sängläge,,
världens bästa bok ligger på nattduksbordet och väntar på mig !
En shopaholic- Säger Ja :D
Fullkomligt älskar denna serien !!!
Vet inte vad jag ska ta mig till när jag läst ut alla..
Som tur är finns det 3 st till,, men dom går så fort att läsa..
Hoppas det kommer fler!!!!
TUMMEN UPP!!!
Nu måste jag lägga mig om jag ska orka med morgondagen.
God natt alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en minishopaholic också?? Den har jag nu, helt jävla underbar kan jag lova!! :)



Den heldressen är så mysig, från Geggamoja är den. :)



Ja det kan jag förstå att du är, men vi får hoppas att dom inte krånglar allt för mycket med dej. Är det tomt i vålberg nu förresten eller har ni grejer kvar där`?



Ja usch, bort med förkylningar nu. Känns som jag har nåt i kroppen men inget som vill bryta ut verkar det som.

2012-01-26 @ 08:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: