>

Det är dags.

Jepp nu är det faktiskt dags att kypa ner i sängen ^^
Men först ett litet inlägg här kära läsare :)
Har varit hemma i andra lghtn och hämtat ett lass med
grejer så idag har det inte varit brist på nått att göra
kan jag lova.
Hämtade posten med så klart och i låda låg pappren
till dagisansökan..
Måste skicka iväg dom senast i övermorrn.
Men är så svårt att välja dagis när man inte vet nått om några ^^
Jag är ju inte här ifrån och har inte bott här på några år så
har verkligen noll koll^^
Gud imorn måste jag komma ihåg att ringa frissan:D
Är suuugen på ny frisyr!
Och ny färg ska påbörjas när jag får pengar ;)
Ljusare ska det bli !
Vi snackar inte platina blondt eller nått här nu
jämt så ni vet utan ljusare brun röd färg.
Typ en ljus koppar fast lite åt det brunare hållet :)
Ja ni får se ;)
Skruvade ihop Nov "Lära gå-vagn" förut :)
Den var kul att sitta i tyckte Novis ;)
Nej nu MÅSTE jag soova.
Ska på 1-års kalas imorn .
Sov gott alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: