>

Det blir sent varje kväll.

Jag tänker varje kväll att idag ska det inte bli sent.
Då ska jag komma i säng i tid.
Och varje kväll sitter jag fast här ändå..
Började för ca 2 timmar sen med det jag skulle
men sen hamnar man alltid på nån annan sida och sen
från den till en annan osv.
Kan aldirg göra det jag ska och sen stänga ner.
Det tar alltid 2-3 timmar varje gång jag sätter mig här ^^
Jaja nu vaknade min köra dotter ,
punktlig som bara den, halv elva varje kväll börjar hon gnälla :)
Ska till Hörnan imorn så Novis får leka av sig lite och
jag får lie socialt umgänge:)
Sov gott alla
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, alltid lika trevligt! :) Och jag är också så nöjd! Nya jeans var välbehövligt för mej.



Ja jag ser fram emot torsdag! Bara mitt onda försvinner, har jätteont i benen och även i handlederna nu. Vetifan var det är för skit men imorn är det jag som inte tar ett steg inödan!



Det förstår jag, är så jäkla nöjd! Och en matchande väska är ett måste, dessutom är den toppen. Hur mycket plats som helst finns det.

2012-01-31 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: