>

Försöker titta på "En shopaholics bekännelser".

Den går på 5an..
Men nej jag klarar inte av att kolla på den utan att störa mig
och jämföra med boken som heter samma..
Dom har ju slängt ihop dom 3 eller 4a första böckerna huller om buller
så det är inget som stämmer.
Hade nog tyckt om den om jag inte läst böckerna :)
Har grejat lite idag.
Börjar se en liten ljusglimt där framme om att det kanske
kan bli ordning och reda nån gång...
Fan, förlåt mitt ordval men jag svär ibland irl med,,
det gör nog dom flesta ..
Jag bryr mig fast jag låtsas som jag inte gör det.
Är så orolig för dig varje gång.
Vill bara ha ett sms från dig så jag veta att du lever åtminstone..
Men men tids nog får jag det .
Det vet jag .
Nu ska jag nog lägga mig..
Fortsätta läsa min älskade  Shopaholic-serie.
Har snart bara 2 böcker kvar :(
Som tur är har jag hittat en bok jag ska läsa efter ..
Nej sov gott nu alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har du en tävling till http://magdalenagraaf.se/vinn-snygga-pureburkar-fran-bambino/ Svaret är Carina så slipper du leta efter det :)

2012-01-30 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: