>

Träning m.m.

Åh var och tecknade träningsort igår !
Jag längtar ihjäl mig efter att få köra igång!
Men så klart så har jag ju lyckats dra på mig en härlig förkylning
som jag måste bli av med först :(
Åh träning är en kick,, det är en bra kick,, en tillåten kick :)
Ja som sagt jag är bra taggad !
Vill få må så där behagligt som man bara kan göra efter man
varit på gymmet..
Det är en speciell känsla som man måste uppleva för att förstå.
Hatade träning förut, innan jag började sist gång.
Men när jag väl kom in i det så kunde jag inte vara utan.
Och dessutom som den matmissbrukaren jag är,
åt båda hållen,, kan äta hur mkt som helst när jag sätter igång.
Speciellt om jag mår kasst då är det som värst och då kommer dom
där andra tankarna och känsla "jag känner mig tjock"
och krypningarna i kroppen och obehaget och självhatet som ett brev på posten.
Men med träning spelar inget av detta någon roll.
Då vet jag att jag håller mig i fin form fast jag ka äta vad som helst
när som helst:)
Nej nu ska jag lägga mig!!
Sov gott alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: