>

Vilken bra dag.

Javisst det har det varit idag, en bra dag alltså :)
Har vart på Hörnan med alla mammor & barn.
Var kul att träffa alla, var ett tag sen nu, vi missade ju sist
pga. förkylning :/
Men den börjar fakiskt ge med sig nu ;)
Så på torsdag smäller det , behöver nog inte skriva en gång till
hur mkt jag ser fram emot att få köra igång ;)
Efter Hörnan blev det en tur på stan med Sandra & Wilde :)
Shoppade loss lite på Lindex , blev detta till Novis:
Och dessa till mig:
Så nöjd satt ;)
Shopping nerven är stillad för en liten stund iaf..
Dagen avslutades med en god fika på "domus",
förövrigt det enda barnvänliga fikastället i stan:)
Men dom har god fika och gott om plats så de passar fin
fint när man har barn med sigP
Ska nog faktiskt kolla lite på tv nu innan det är dags för sängen..
Ha en mysig kväll alla !
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej dom slutade tillverkas april 2005. Attans! Undrar om det finns nåt liknande?



Känns bättre redan nu, lite stel bara eller vad fan jag är. Har inte lika ont som igår kväll så låter jag bli att gå idag och tar bilen istället så är jag bra tills imorn :)



Haha ah det MÅSTE du faktiskt ;)

2012-02-01 @ 08:06:37
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: