>

En bra helj! Men nånting mer också...

Ja det har varit en riktigt bra helj!
 
Har haft min älskade lillasyser(Icka) här , mys!
Vädret har inte varit det bästa men som tur är 
finns film och annat mys ;)
Så det har vi avverkat några st ;)
Käkat massa gott med .
Lite tomt nu när hon åkt hem :/
 
 
Ska till K-D imorn,, sådär sugen men måste väll
antar jag ^^
Eller ja det är lika bra iaf..
Finns kanske en chans att andra saker bli 
fixade med.
 
Just nu är jag så jävla besviken på dig..
Förstår inte hur du kan förstöra en sån sak för oss..
Hur vore det om du kunde lyssna på VAD jag säger
och inte dra egna slutsattser. 
Du är inte värd ett ruttet öre för mig just nu.
Hoppas att du tar kontakt med mig ganska snart så
vi kan fixa det som behövs..
Ansvar för fan.. Vet du ens vad det är.. 
 
 
1 år, 2 månader idag♥
 Älskar dig mer än livet självt!
Finns inte ord för att beskriva hur mkt du betuder för mig!
Älskade underbara unge♥
 
Ska fixa lite glass nu och sen börja kika 
på en film!
 
 
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: