>

Late night ..

Sent ja lite kankse.
Är precis påväg att krypa ner i sängen
eller ja efter detta då :)
Kom på att jag ville göra ett snabbt inlägg ändå.
 
Mera stugan update eller allmänt om dagen!?
Allmänt om dagen får det bli ;)
 
Började dagen med att gå upp "tidigt", fixade till mig,
åkte in till stan och mötte upp Sandra utanför Etage5 vid 09.00,
yes vid nio på morgonen:)
Körde ett svettigt 35 min pass på crossen, härligt!
Men lite ventilation kunde man väll önskat ^^
Efter det tog vi sällskap till Netto och gick in där 
så jag fick köpa mig denna perkulator som dom hade på erbjudande :)
Har velat haft en länge nu så var dags att göra slag i saken och slå till när den var
så billig :)
 
Sen gick jag på ett "möte" och fixade med lite saker.
Skönt :)
Inte mkt kvar att fixa inför flytt+spanien nu :)
 
Gick förbi Kappahl i väntan på att möta upp min kära mor
och fyndade detta till Nova som hon kan ha i Spain:)
    
En baddräkt till kan vara bra att ha så jag har nått att växla mellan,
både badsuiten och bodyn kostade 149 kr tillsammans eftersom det var "ta 2 betala för 1".
Perfa så här inför en utlandsresa. 
Behöver inte speciellt många ombyten här hemma med den sommaren vi inte har
men där nere ska vi vara i 2 veckor och då behövs ju lite fler ombyten.
 
Senare på em. så åkte vi ut till morbrors stuga, träffade lite släktingar
och fikade.
Syster (Lina) fick bada med Nova eftersom jag är en riktig badkruka.
Var trevligt iaf.
 
Nej nu ska jag sova !
Upp i tid imorn och fixa med resten av allt som ska fixas..
 
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

2 för 1 rea är KUL! Har fyndat på kappahl jag med, 3 linnen med bilar och 1 tshirt för sammanlagt 50:- för hade även 50 i presentkort. ;)

Svar: Ja det är det, och köper man tex. kortärm. body så kan man ju använda den sen efter Spanien med ;) Hade kunnat köpa mkt mkt mer men ja ibland får man hejda sig..Ska till K-d imorn en sväng så ska passa på att gå in på H&M och se om dom har kvar ett 2-pack med mjuka bomulls-shorts för typ 30 kr till Nova, sen har jag nog fått ihop det ganska bra med det jag får låna av dig med :)
Mli

2012-07-29 @ 17:16:50
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: