>

Men hallå världen !

Ja hej kan man säga!
 
Vårat härliga skit internet har legat nere i 2.3 dagar ^^
 
Hade skrivit ett helt inlägg som såklart är borta nu...
 
Har inte gjort så mkt mer än att försöka packa ner lgthn de senaste dagarna.
Går hmm jo det går väll ganska bra antar jag..
 
Sist jag skulle blogga så hade jag fått en slägn av lite kreativa influenser och 
lyckades slänga ihop lite sockerkakor:P
Den längst in är smaksatt med vanilj, sen varvart med chokladsås+strössel och kolasås,
den runda är smaksatt med kardemumma och äppelmos,
den tunna är det som blev över av kardemumma smeten ;)
 
Ska käka frulle nu och sen packa klart min och Novas resväska.
Ska åka till stugan nu på fm, jag, Nova, Icka, Lina; pappa/morfar hans tjej + 2 av hennes barn,
stannar där en vecka .
Ska bli så SKÖNT!
 
När vi kommer hem ska jag åka till K-D och hämta ut Novas pass
och göra mitt :)
Sen är det lfytt som gäller och ganska nära till Spanien resan !
Finns lite att se frame mot.
 
Längtar tills flytten är klar, då ska jag slå mig till ro, påriktigt.
Och inte flytta förens den dagen jag köper mitt eget hus,
eller ja om "den rätte dyker upp" är väl det kanske värt att flytta till större lya ;)
Inget som är aktuellt på läääänge!
 
Ha en toppen dag och en minst lika bra helg!
Och hinner jag inte blogga under veckan så får ni
ha en jätte bra vecka med !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: