>

Grattis Sverige m.m

Ja men visst gick vi och vann Eurovission Song Contest 2012 :)
Grattis Loreen & Sverige!


Haft en bra dag idag.
Varit i mindre Åmål och kikat i lite affärer(finns inte många men dom som
finns är faktiskt jätte bra) med Sandra och hennes busunge, min var också med såklart ;)
Hade presentkort kvar på en av affärerna så tomhänt kom jga inte hem ;)
Skulle jag iofs inte gjort ändå ..
Är aningen fattig nu..
Får inte bli några fler spontan köp alls denna månaden..
Lite surt speciellt osm jag är så kass på att hålla i pengar :/
Köpte med presentkort, fick tom 100 kr över ^^
Och denna pyjamasen bekostade jag själv ;)


Nej gott folk nu ska jag sova.
Ska upp tidigt, tidgare imorn, iväg på ett ,öte och sen
iväg och träffa tjejerna + barn :)
Btw håller på och fixar nyhårfärg..
Än så länge är det inte kul..
Men men håret i en tofs så går det ;)
Ska man vara fin och är fattig så får man
stå ut med lite fult innan det blir fint..

Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för igår! Var så skönt att hitta på nåt även fast det inte var nån värsting grej :)



Hoppas ni hade det mysigt idag, så ledsen att jag missade men får hoppas det går ihop bättre nästa gång. Bestämde ni nåt?

2012-05-29 @ 20:34:04
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: