>

Nämen titta ;)

Vad jag fick hämta på "posten" idag då:)
Ett paket med restade saker i :)
Yey har väntat,var med ett par tygskor med
som jag hade varit gööör nöjd med om dom inte varit för stora :(
Men men nöjd med kavajen och linnet.
Fastönskar dock att kavajen varit lite mindre dressad, och ännu rakare..
Men men den var snygg ändå ;)


Har varit ännu en toppen sommar dag idag!
Härligt!
Hoppas att det håller i sig!
Synd bara att man inte har nånn sommar garderob ^^
Har faktist inte ens brytt mig om att handla några sommarkläder
bara för att det aldrig brukar komma till användning..
Jaja fattig som jag är så får man nöja sig med det som finns i garderoben..
Har väll några månader påmig att uppdatera den..

Var på bvc och vaccinerade Novis förut,
stackars liten:(
Konstigt nog kändesdet jobbigare nuän när hon var bebis.
Det kändes på nått sätt taskigare nu^^
Jaja nu är det iaf gjort!


Ska krypa ner i sängen nu.
Ska äntligen ha Novas kalas imorn
och då vill vi vara pigga och glada ;)

Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: