>

Första besöket:)

Idag har jag varit hos tandläkaren med Novis :)
Hennes första besök :)
Stora tjejen ♥
Var ju inte sånt besök som vi gör när
vi går dit men fick lite info och pratade lite och så:)
Tyckte det var bra !
Novis ficken tandborste av tandläkaren med ;)

Sen fick hon en sån här med av mig så klart.
Kunde inte låta bli och den var billig med.
Och "shopaholicen i mig" kan inte hoppa över ett fynd ;)

Yey riktigt hi-tech mobil i trä, en BRIO 2K321(eller vad de nu stod) !
Hon gilla den iaf!

Blir galen på den datorn jag har nu!Antingen är det virus i den
eller så kommer den paja när som.
Den funkar inte alls bra :(
Min inre röst säger att den är sjuk..
Men sjukstugan säger att den inte är det.
Men men det vet man ju hur det kan vara med det^^
Kan ju vara full i virus och skit utan att "dom" upptäcker det..
Jaja dags att fixa ording min andra dator kanske ;)

Nova fick träffa sin pappa idag.
Märktes på henne att hon tyckte det var så kul !
Underbart var det att se, var ett tag sen dom träffades nu
av olika anledningar som jag absolut inte tänker gå in på här
eftersom ingen annan än vi har med det att göra
och varför förklarar jag mig ändå ^^
Hur som helst det var mkt mkt mkt lyckat
och Nova tyckte det var kul och hon var glad och busig och go :)

Kan inte förstå dom föräldrarna som
tycker att dom har ensamrätt till sina barn.
Sånna som kräver egen vårdad och inte gör ett dugg för att underlätta eller
möjliggöra en relation till den andre föräldern.
Fy fan för sånna föräldrar !!
Tänker man det minsta lilla på barnet så
gör man det som krävs för att få det att funka i den mån det är
möjligt!
Det är aldrig bättre för ett barn att växa upp utan sin förälder
hur mkt föräldrarna än sårat,gjort illa m.m varandra!
Barn ska aldrig någonsin behöva välja mellan sina föräldrar.
Barn ska aldrig behöva höra en förälder prata nervärderande om den andre.
Barn ska aldrig behöva lida för vilka föräldrar den har eller vad föräldrarna gör/gjort.
Skulle kunna skriva mkt mkt mer men tänker inte göra det.
Men, tänk alltid på era barn i första hand och gör alltid det som är bäst för dom
utifrån vad som faktiskt är bäst för dom och inte för er som föräldrar!

OBS! Detta har inte med Nova,mig eller hennes pappa att göra.
Inte mer än att vi alltid försöker göra det bästa för Nova.
Resten är vad jag tycker och tänker om en viss sak
och som inte är riktat till nån fysisk person i min familj/närhet.

Nu ska tant sova!
Och till er som tänker göra det samma
önskar jag en riktigt god natt!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: