>

Frosseri och missnöje.

Yes det är vad jag ägnar mig åt just nu och precis vad jag känner..
Är så missnöjd med min kropp som jag bara kan bli..
Värre och värre känns det för varje dag som går.
Vet precis vad jag behöver, träna, men hur fan ska jag få till det ?
Det stör mig nått så fruktansvärt.. Vill inget annat än att komma igång
slippa känna så här och bli kvitt dom äckliga kilona jag lagt på mig
sista tiden men ska för det första ta mig dit och sen måste jag ha nån
som passar Nova med..
Och om jag ska dra igång med det igen så måste jag ju veta att jag kan
köra minst 2 ggr/v. Vill så mkt mer men ja skulle nöja mig med 2 till att
börja med.
Fattar inte varför dominte har barnpass på gymmat!!!
Det skulle löst en hel del...


Jaja nu ska jag nog sova snart..
Ska spela lite Hidden Chronicle på Fb först ;)

Till er andra sov så gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: