>

Tänk vad mkt det kan göra!

 
Att ha något att se fram emot!
Och ni vet väll vad jag ser fram emot
som händer ganska snart :D
Just det !
Ullared!
4 dagar kvar!
 Och sen heljen med julpynt och
1:e advent!
 
Är ganska skönt sliten.
Hade ett möte imorse efter jag lämnade Nova på dagis,
vad mkt det gör att komma upp i tid
och fortsätta vara aktiv.
Min söta dotter var iaf överlycklig när jag lämnade
henne på dagis imorse!
Fick snabbt sno åt mig en hejdå-puss när jag höll på att
klä av henne ytterkläderna.
Sen rusade hon in och började leka och busa♥
 
Efter mitt möte blev det en tur på "staden" i det härliga vädret,,,not,,, 
inhandlade årets första julklapp.
Blev till min vän, bästa & äldsta (inte till ålder så klart utan mer åldern på våran vänskap)
vän, Sandra.
Känns som jag prickat ganska rätt så tror hon kommer 
gilla det :)
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla film/GG!
 
Ha en god natt!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen spännande, nu är jag nyfiken :) Förresten vet du vad jag funderade på? Om jag skulle ta med mej mina julgardinen och kamera och komma till dej en dag i helgen? :)

Svar: Var tvungen att kolla vad jag skrivit som du var nyfiken på, men julklappen så klart, hehe ;) Ja gör det! Kom hit så kan vi ha gardin & foto fika ;) Låter som en toppen idè :)
Mli

2012-11-26 @ 22:04:00
URL: http://mesandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha lät som vi skulle käka gardiner och foton, hoppas alls vi kan få till nåt liiiite godare eller åtminstone mera lättsmällt ;) Lördag eller söndag? :)

Du jag funderade på att köpa gott bröd och fixa smörgås med lkycklingröra tills fredagen. Vad tros om de? Och kaffe kan jag ta med som har bra termos och så kan väl du kanske köpa nåt gott fika bröd och syrran dricka så har vi och gotta oss med på resan :)

Svar: Haha ja det lät lite roligt ;) Kanske, tygbakelser eller blöjtårta ? ;) Nej, lovar att bjuda på nått godare och mer lättätet .
Tycker det låter som en toppen bra ide ! Nått fikabröd du eller som du vet att Mickis inte tycker om eller har jag fria händer ? :)
Mli

2012-11-27 @ 16:13:16
URL: http://mesandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Mmm yummy, lite torrt bara kanske men hoppas du tänker nya blöjor iallafall ;) Nejdå!! :)

Du får helt fria händer att hitta på nåt fika :)

Svar: Hehe, ja men vet ärligt inte hur man räknar, räknar man med dagen idag - dagen före, eller räknar man från imorn och tills dagen före, eller från dagen idag-tills dagen D ?
Haha vill du inte ha chokladfyllning i blöjtårtan ;)
Då hittar jag bara på nått :)
Mli

2012-11-27 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: