>

Händig kvinna reder sig själv ;)

 
Jajjamen så är det!
 
Gjorde slag i saken och fixade Novas rum förut.
Alltså flyttade in ena garderoben i den andra.
Var svettigt, bökigt och inte alls så lätt som jag trodde.
Tyckte nog jag hade varit lite impulsiv där i början.
Men skam den som ger sig, nu står den på plats.
Innan var det alltså bara ett tomrum innuti den som går in i väggen.
 
Kanske borde ta bort andra dörren med men äh skit samma.
Den är ändå inte ivägen.
Blev nöjd iaf.
Och helt plötsligt går det att "andas" i rummet !
 
Men.... hade glömt bort att jag hade lagt
en värdefull grej uppe på..
Novas fina handavtryck i ja sånt där vitt, från när hon var ca 6 månader..
Åkte rakt ner i golvet och gick 
i bitar.
Gråt nästan... Så tråkigt det kändes.. 
Fattar inte hur dum jag var som för det första la den där!?
Och för det andra varför kollade jag inte om det låg
nått uppe på innan jag ens flyttade garderoben..
Suck.. dubbel suck...
 
 
Ska fixa lite käk nu innan klockan blir natten.
Nova ville inte somna nu ikväll så har typ nyss fått lite
lugn och ro här..
 
Ha en fin fredagskväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: