>

Jätte söta & fräcka :)

 
Köpte jätte söta nappar till Nova på
Ica igår.
Eska nånting hette dom, fanns i ganska många färger och text-variationer:)
 
Novis är ledig idag :)
Vet inte vad vi ska hitta på.. Vädret är inte det bästa..
Längtar efter snö!! Vill ha vill ha vill ha!
Ser på fb att det kommit påmånga håll i vårt avlånga land.
 
Åhh yey yippie me, fick ner säsong 2 av Gossip Girl igår.
Kikade 2 avsnitt, längtar ihälj mig tills ikväll när jag kan bänka
mig framför tvn igen och mala ännu fler avsnitt!
Love!!
 
Tröstshoppade lite påLindex igår eftersom jag var sjuk ;)
Fick några fina plagg för en billig peng. 
Visar sen.
 
Dags att kicka igång dagen..
Men med vad :S
 
Ha en bra dag !
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: