>

Fika på stan och inte mkt mer ;)

 
 
Min dag- har känts som jag har haft massor att göra
men nu när jag tänker tillbaks så känns det som jag inte 
gjort mkt alls ^^
 
Började dagen med att lämna Nova på dagis,
en timme senare mötte jag upp Sandra 
utanför Holgers och gick in och tog en riktig lyxfika,
bara vi två, utan några barn alls.
Kommer inte ens ihåg när det hände sist ^^
Å så har dom världens godaste Salami och brie toast !
När vi hade fikat klart gick vi en sväng och kikade på Lindex och 
BergQuist skor, inte så stor skilland sen sist jag var där men men
alltid lika kul ändå ;)
 
Gick til dagis och hämtade Nova och sen
mötte upp en tjej som köpt en fin blus, och en som köpt en klänning
av mig.
Är faktiskt inte alls dumt att sälja det man själv inte vill ha 
längre .
 
Mitt tips, bli medlem på en köp&sälj sida på Facebook
och sälj det ni inte vill ha längre ;)
Finns alltid någon annan som ser tjusningen man själv 
inte längre ser :)
Plus att det är bra för miljön och du får lite extra slantar i kassan.
Bara fördelar .
 
Nu ska jag sova!
Ganska trötter.. 
Marknad imorn, blir nog bara en tur
igenom och kika efter strumpor med halkpluttar
på till Nova,
och ballong och godis med så klart ;)
 
Funderar på o ta vårat pick o pack och dra till 
mammsen och sova.
Lär bli väsen ute här imorn kväll.
Ja vi får se.
 
Sov gott!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: