>

Hej cold Suecia !

Se där ja , 3 olika språk i en mening ;)
Inte illa va ;)
 
Har inte lagt in några bilder från kameran än..
 
Men hörrni ,vet ni jag har vunnit 
en tävling om ett presentkort värt 300 kr att handla för hos www.mysmyran.se  !
Brukar aldrig ha turen att vinna men nu så nu hände det ;) 
Första gången ever!
 
Min älskade busunge började dagis idag!
Stora tjejen minsann !
Hon tyckte det var hur kul som helst,
såg hu hela hon bara lyste upp:)
Fick "släpa" med mig henne där ifrån när vi skulle gå hem, 20 min senare än 
utsatta tiden med :)

Älskade underbara unge♥
 
Ska sova nu!
 
Ska försöka fixa lite bilder imorn !
 
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till vinsten! :) Såååå kul och vinna :)

Svar: Tack ! Ja jätte kul ! Fick faktiskt några plagg för det! :)
Mli

2012-09-11 @ 09:31:59
URL: http://mesandra.blogg.se
Postat av: Linnea

Vad kul att du blev så glad :) Kram

Svar: Ja, brukar som sagt aldrig vinna så hade inte räknat med det alls, men det blev en trevlig surprise ;)
Mli

2012-09-13 @ 08:20:32
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: