>

Quick Spanien update;)

Fan vad jag hatar när det händer nått med dator/internet/blogg.se 
och helajävla skiten man skrivit bara försvinner...
Brukar alltid bli så så fort jag fixat ett någorlunda schysst inlägg...
 
Jaja bara att försöka göra nån blek halv lyckad kopia..
 




Spanien- Costa Blanca- Torrevieja 2012
 
Har massa mer om Spanien men detta får räcka nu ;)
 
Nova ÄLSKAR dagis !
Andra dagen idag och Nova lekte helt själv medasn jag satt i personalrummet 
och drack kaffe och blädrade i veckotidningar;)
Kommer nog inte dröja länge tills denna inskolningen är klar :)
Tänk att man kan känna sig sålöjligt stolt bara av att se sitt barn
leka med alla andra barnen och passa så fint in och allt utan några bekymmer alls :)
 
Klickade hem en overall till Nova från Ellos inatt 
hade enn 50% rabatt grej så den gick lös på ca 350 kr , nice ;)
Känns skönt att ha det ordnat!
 
Och gjorde min beställning hos Mysmyran förut,
vann ett presentkort på 300 kr där, för er som missat det ;)
Mer än nöjd och fick ganksa mkt med !
Så än en gång tack för vinsten !
 
Ska sätta upp en hylla nu och sen diska och sen kanske ut en sväng till
Lindex, behöver några mysisar till Nova.
 
Ha en fortsatt bra dag och en mysig kväll!
 
 
Postad i: Resor Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: