>

Spretigt som bara en!

Denna dagen har bara bestått av tråkiga måste saker
som städ och tvätt.
Skönt nu när det är gjort ändå.
 
Sitter fortfarande med hårfärg i,
borde verkligen skölja ur det..
Är bra segt att slita sig ibland.
 
En skum sak.
Tidigare, förut när jag stod och kletade i färg i håret så
lät det som Nova var uppe och gick,
var dock inte hon för hon sov gott i sin spjälsäng, som hon
inte kan varken komma i eller ur själv, än.
Tänkte inte mer på det.
Sen nu när jag satt här vid datorn, som jag har i köket
så tycker jag att jag hör hur någon trycker ner handdtaget
till ytterdörren, går och kolla och såklart är det ingen där.
När jag går tillbaks till köket så står en skåpsdörr öppen,
sen rysningar över hela kroppen.
Lite skumt iaf ;)
 
Funderar på att köpa dessa skorna och denna jackan 
att ha under hösten.
 
 
Tips på god pizza !
Degrecept får ni fixa själva,jag fuskade med min
och köpte ett pizzakit.
Inte lika gott men duger fint ändå.
 
Fyllning: Mkt pizzasås/tomatsås, Mozzarella, Färsk basilika, lök,
ringla över olivolja och strö över flingsalt och mal över svartpeppar.
Hade tonfisk på men den kunde lika gärna skippats, hade varit gott ändå. 
 
Efter ett väldigt spretigt inlägg så tackar jag för mig 
för denna gången!
 
Sov gott !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: None None

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! :)

http://utseendebesatt.blogg.se

2012-09-24 @ 16:07:44
URL: http://utseendebesatt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Spookey! Du kanske har sällskap i lägenheten? :S

Svar: Hehe ja läskigt!!!
Mli

2012-09-24 @ 17:51:18
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: