>

So Long(e sen)!

Ja det var det verkligen. får se om jag kanske ska börja bloggade igen. har börjat sakna det lite faktiskt.

Ser ut som det blir en fin dag idag med. ska dock slösa denna dagen på att storstäda. Det behövs^^

Gjorde sista dagen på kursen/skolan i fredags. Fick fina intyg och avslutade med en mkt trevlig middag på Harrys på kvällen. Kommer sakna alla, faktiskt.
Känns lite trist. Måste tillägga att kursens 3 sista veckor har bestått av praktik. och jag har varit på Lidl här i Säffle. Ska fortsätta min praktik där, trivs hur bra som helst !! känns skönt att veta vad man ska göra även ett tag framöver.

Vad har jag mer gjort som är värt att nämna då. .
Jo har varit på barnmässan i K-stad i slutet av mars. Med Sandra och Wilde, börjar bli lite av en tradition att vi åker dit tillsammans:-) I år var den riktigt bra igen!


Har äntligen varit på loppisen som BusungarnaSecondhand anordnar varje år. Gjorde lite fynd som jag är ganska nöjd med! PoP tröjor, mexx tröja, Nova Star topp, One piece, Reima Tech överdragsbyxor, fin vår jacka m.m






Firade påsken i stugan med familjen, jag & Nova, pappa, Icka & Jocke, Lina & Markus :-) En riktigt mysig påsk!!



Fick fribiljetter till cirkus Brazil Jack när dom var här i stan. Tog med Nova och Emma och Max följde också med:-)


På onsdag fyller mammas älskling 2 år ! blir lite kalas för henne då:-)

Längsta inlägget blev det visst ^^
Hinner ju hända lite på några månader.

Dags att sätta fart och städa nu.
Ha en fin dag!

Mli.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: