>

Hej, igen.

Länge sen jag bloggade sist.
Tappade lusten lite men men.

Haft en lugn helg. Är så satan trött,
Vet inte vad det beror på men antagligen är det väll för förkylningen som aldrig vill ge med sig.

Skolan går bra iaf. Tiden går så himla fort. Har redan gjort 5 v.
Missat en hel vecka pga vab (hemma med sjukt barn).
Men nu är vi igång igen, skola och dagis hela förra veckan, skönt.

Förr förra fredagen fick våran älskade vovve som vi haft i ca 10 år somna in.

Lizzy <3

Får se om vi ska hitta på nått speciellt idag eller om det bara blir lugnt.
Skulle nog behöva det senare alternativet^^

Kollade Mellon igår. Efter det kollade jag sista Twilight filmen. Sörjer att det inte kommer nån mer:-( Gillar verkligen dom filmerna.
Den var bra iaf .

Dricka lite kaffe och sen ta tag i disken.



Mat tips: baguett pizza, chicken farro sallad och ljummen avokado soppa m. lax, den senaste har jag inte provat än men ska idag. Dom två första är riktigt goda iaf!


haft vinegrätt på salladen därför den ser flottig ut. Om ni är intresserade av nått så är recepten tagna från Icas tidning Buffe och baguett från Icas billiga veckan.

Nej tack för mig nu.
Gå en fortsatt bra dag!
Mli.




Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen tillbaka, saknat dina bloggar! :)

2013-02-17 @ 18:22:41
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: