>

2013, Please be mine <3

idag ringde äntligen ams. På onsdag ska jag till Lidl :-D Och på måndag börjar jag praktiken på riktigt igen, ni anar inte hur skönt det ska bli!
Slippa gå hemma och dra. Höll på att deppa ihop imorse, katastrof tankar, var helt säker på att nått skulle krångla så jag inte skulle få gå tillbaks till min praktik på Lidl. Men ack så fel jag hade.

2013 kan faktiskt bli mitt år. Framtiden ser ganska ljus ut. och det känns härligt. första gången i hela mitt liv. Återkommer mer om detta om det blir reality av det hela.
Vill inte ta ut nått i förskott.

Nu ska jag gå in på HM och försöka få igenom min order som jag inte fick förut^^
Typ tekniskt fel eller nått ^^

Sov gott!
Mli.
Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt! Skönt att du får komma tillbaka dit du vill va :)

2013-05-07 @ 06:30:26
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: