>

Have a nice day.

Sommar ute idag med, skönt!

Tomt Margot Nova är hemma. .

Var med Lina och hennes kille Markus och kollade på fotboll igår kväll. Tog en cider ute före och efter gick vi förbi pizzerian och sen hem till mig och käka.

Nu sitter vi i bilen påväg till K-stad. Jag ska shoppa skor och dom andra ska kolla avslutningskläder m.m. Sen fick ju jag en guld bonus med posten från hm igår så dit blir det allt en tur med. Tror vi kikar in på Ikea med :-D

Ikväll blir det hem till mamma m. fam. och kolla på Eurovision.

Imorn ska jag ha sovmorgon!!!


Ingenting är som det ska utan dig min älskade unge <3
Saknar varje sekund men imorn är hon hemma igen <3

Ha en fin lördag och passa på att njuta!!

XoXo Mli.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: