>

Nothing special- just the ordenary.

Började dagen med att slänga in en tvätt i maskinen sen gick jag upp o la mig i soffan med täcke o kuddar o somnade om till elva!

lite god frulle på det.

"grillad" vetefranska m. bonjuor kantarellsmak, rökt fläskfile, brie o honungsmelon till, helt delicious!!

Sitter ute på trappan i !vårvärmen! med pissen.
Länge sen han fick va ute nu. Har ju regnat nästan varje dag^^

Köpte en ny tvål till badrummet igår med äpple o kabel doft, luktar gör gött! Ska dock inte ställas fram än, väntar tills det är julgrejsdags ;)

Fick denna fina kokboken med posten igår- tack Lidl! :)

Nej nu är det allt dags o göra nått vettigt. Funderar på att passa på o gå igenom julgrejerna, när jag ändå är barnledig.
Men vi får allt se hur de blir med den saken, tanken finns iaf ;)

Ha en fin lördag!
Mli<3
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: