>

Igår blev det ingen men gör det idag ist:)

Nej blev ingen blogg igår, nhade inte tid.
Var i säffle hela dagen och städa klart det sista,, så nu är allt klart där..
Sista gången jag var i den lghten igår:)


Jaja skulle ha varit på jobbcenter på info möte idag,, men min jävla mage förstörde det..
Fick ringa återbud, men dom skulle skicka ut en ny inbjudan:) det tackar vi för:)


                   Pröva en gör go choklad igår:P:P


Det här är verkligen min nya favorit!! Pröva den,, den är svin go!!


Ska fixa till mej nu,, in till kstad och byta adress..
Måste ringa min gamla hyresvärd och doktorn också... Hatar att ringa...

Ha en fin dag:)
det ska jag försöka ha:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: