>

Kaffe och cigg,, en tvätt och sen dusch..

En rad,, hela min dag..

Nej men har inte gjort det jag skrev än,, förutom ciggen och kaffet då så klart:P

Ska snart sätta igång en tvätt masikn tänkte jag och sen ta en dusch..
Är ensam hemma,, micke är fram och tillbaks till västerås och lämnar sin dotter..

Kom hem från Årjäng igår kväll,, och när vi skulle spola i vattenkranen så fanns det INGET kallvatten:S Då hade det frusit i röret,,, så fick tillbaks vattnet imorse,, men var så himla störande!!
Kunde inte duscha,, inte gå på toa,, inte dricka vatten,, ingenting gick ju...
Och alla tre behövde duscha,, (specielt micke och levina för dom skulle ju åka tidigt imorse) och ja kaos bara...

Är helt slut psykistk,, är så himla trött,, vet inte om jag klarar detta med barn alltså,,, Har mest tyckt att det har varit stressande,, jobbigt och krävande... Vill ju inte känna så men vad ska jag göra??
Jag visste ju att micke hade barn,, det är ju bara att acceptera..

Men kan inte slappna av,, kan inte vara mej själv,, kan inte ta nån plats,, kan inte röra mej fritt,, får inte ens sova i min egen säng.(OBS!! finns en egen säng + ett eget rum). Känner ungefär som att det inte är mitt hem,, jag bor inte här.. Jag är bara på besök...
Jag vill faktiskt att min plats ska va min plats hela tiden,, och inte att det bara är att flytta runt mej när det passar...
Ja kanske är jag jätte löjlig,, men känner så..

Hoppas verkligen att det kommer bli lättare med tiden,, hoppas verkligen det.
För jag vill at det ska fungera,, det bara måste fungera..
Micke är ju mitt livs största kärlek,, älskar ju han över allt annat och han är super viktig för mej..
Och då måste jag klara av den här biten också,, men jag får väll ge det tid..

Ska slänga på en tvätt nu..

Ha en fin kväll..

 mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: