>

Ljuslyktor,, mys och snart dusch:)

Har varit i säffle,, en snabbis i min lght och hämtade lite grejer, sen kom mamma och hämtade mej,, så åkte jag med ut till dom en sväng:)
Fick hjälpa mamma att ta ut hästarna:)

Den 15/1 ska mamma och hennes sambo köra hit lite möbler från min lght!!! äntligen:)
Sen helgen efter det(tror jag) ska pappa hjälpa mej med resten,, sen är det bye bye säffle!! GÖTT!!

Ska bli skönt att få hit mina grejer också,, då bor vi ihop på riktigt:)
Svin kallt är det ute,, blåser som bara den,, man vill helst INTE vara ute!

Gjorde pannkakor tills micke kom hem från jobbet förut,, en hårt arbetande man måste ju få lite service:)

Pancake making :D :P

Ska äta kvällsmat nu,, Te och smörgås med ost,, MUMMA!!!

Sen blir det duschen,, ska bli gör skönt att ställa sej i en varm dusch,, underbart:)
och sen så klart bäst av allt,, mysa med sötnos och en bra film:)

Förresten börjar bli täppt i näsan,, kanske förkylning på G..
Hoppas inte..

Nej kvällsmat nu..

Ha en bra kväll!
det ska jag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: