>

Förkyld:/



Ja, har blivit förkyld:(
Inge kul alls,, börja känna igår morse,, och ännu värre idag:/
Usch!!


Var och köpte utemöbler igår:)
utemöbel från jysk. finns i blått och vitt:)
Kosta bara 600 kr med bord och 4a stolar:)
Billigt:)
Bra att de e lite större, så det fyller ut altanen lite:)
För den är ganska stor..

Måste hitta nån fin vaxduk nu bara, men har kollat lie och sett några som är ganska fina och inte allt för dyra:)
Och lite blom"krukor" och lite ljuslyktor och sånt pyssel:)
Ska nog bli mysigt när vi väl kommer iordning i den nya lghtn.
Can´t wait!!!!!
Är fööör lång tid kvar ju:)


Fick gjort ganska mkt här hemma igår,, hade ju typ 8 lådor i källaren som har följt med o-uppackat från flera tidigare flyttar..
Men fick iaf rensat ut alla lådorna så nu är det bara två lådor kvar av 8 st:)
Har liksom kvar alla mina gamla gosedjur som jag inte vill slänga, men ska lämna dom till myrorna eller nått,, så slipper jag slänga dom:)
Hehe:)
Tycker det är jobbigt att slänga saker,, spelar ingen roll vad det är,bara det är helt och "fint" så kan jag bara inte slänga de:/
Blir väldigt mkt "kan-vara-bra-att-ha" grejer:P


Ska nog fixa lite till här hemma tror jag innan jag åker in till stan och bara handlar:/
Kan ju inte träna,, jävla fökylning!!!!


Ha en fin dag alla:)
Ska försöka det jag med, förtränga förkylningen och leka osnorig & fräsch istället:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: