>

ekonomi-smart

Har jag varit på idag:)
Det är en 2 dagars kurs i olika ekonomigrejer:9
trodde det skulle blir långdraget att sitta där och lyssna från 09.00-15.00 men ack det blev de inte:D
Var faktiskt rätt intressant:)
Ska på det imorn också:)

Var på infomöte om service & handels kursen förut idag med:)
Så ska lämna in ansökan imorn:)
Jag hoppas VERKLIGEN att jag får gå den!! VILL VILL VILL:)
Den börjar på måndag isfl och håller på i 10 veckor:)
Skulle vara helt perfekt om det går vägen:)
Håll tummarna för mej:)


Ja det är nästan hela min dag idag det:)
Har varit på gymmet och tränat så klart också:)
Körde riktigt hårt kondispass idag,, var gött som fan:)
Börjar se skillnad på min kropp nu,, musklerna börjar komma fram lite:)
OCH jag är nere i Stl. 27 i jeans:D Är kanon att träna:)

Jo just det fan,, våran el-räkning kom idag!! Har kvartalsvis.
Men de måste vara nått fel här alltså,, den var på över 15000 kr:S
Tur att man har soc,,vad skulle man gjort annars???
Men vi överkonsumerar inte heller så jag fattar faktiskt inte hur det är möjligt att få en sån hög kostnad:s

Ska mysa ner mej i soffan med min älskade sötnos nu:)

Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sandra

AJ den räkningen måste ha gjort ont. Jag ska sluta grina över min nu!!!!

2010-03-11 @ 22:07:10
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja det är de värsta jag sett till räkning alltså:S

tur att man går på soc annars hade det aldrig gått att betala:S

2010-03-12 @ 20:58:33
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-01-12 @ 22:41:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: