>

Före & Efter:)


Mera graviditet:

Ja sa ju att jag skulle lägga upp nån bild på min fortfarande lilla mage:)
Tog ett foto jämt i början av graviditeten,, men så sparade jag bara den lilla bilden(i min tlfn så finns de 2 olika mappar där fotona sparas och i ena mappen är det vanlig stl och i andra så är det mini:S ) och den är "för liten" så lägger ut två bilder- 1 från v.12 och 1 från v.14?, där jag antagligen (inte mindre iaf) är nu.
Jag tycker inte det syns,, men börjar få kommentarer- "nu syns det"- så antar att det syns lite ändå;)
Ja ni får se själv;) hehe:)

                       v.12
början på v.14
                                         V. 14

Lite synd att bilden från v.11 inte är lika stor:/ Hade blivit en bättre jämförelse då,, för då är magen ganska platt:)
Men men så är det:)
Mer bilder lär komma och magen lär bara bli större så skillnaden kommer nog inte bli mindre;)

Har börjat fundera lite försiktigt på namn,, men bara försiktigt.
Har 1 tjejnamn-Minnah & 1 killnamn-william, som jag tycker är ganska fina men ja får se,, har ett bra tag till att fundera på det,, och finns många namn att smaka på;);)


Övrigt:

Dom ringde nyss från neuropsykriatriska(svår stavning!)utredningsteamet, och ÄNTLIGEN  ska jag få börja med min utredning:D
Har verkligen väntat på detta:) Har ju stått i kö i 2 år nu och före det så fick jag ju gå hos psykolog i ca 1 år eller nått innan jag fick remissen,, så det har tagit typ 3 år att komma hit:)
Känns så himla bra,, började nästan tro att det aldrig skulle bli av men så äntligen så är det min tur:)
Så nu inväntar jag brev från dom med en massa papper som ska fyllas i och medgivande att dom får hämta in information från olika myndigheter och skola osv:)
Sen är det bara att tuta och köra;)

Nej nu säger jag tack och hej för mej,, så länge:)

Ha en mysig kväll i höstmörkret:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo men nu syns det helt klart, inte sådär att en främmande människa skulle anta att du är gravid men såpass att vi som vet :) Kollade mina bilder, ser ganska likt ut från min v 16 bild tycker jag bara att jag har ju endast tage bilder med kläder på jag..

2010-11-01 @ 15:54:57
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis gumman, blev chokad när jag kopplade attdet var du och att ni väntar tillökning! Verkligen jätte skoj oh jag lyck önskar er till Max! <3

2010-11-01 @ 18:21:34
URL: http:// veroniiique.blogg.se/
Postat av: mli

Tackså jätte mycket Max:) Ja det känns jätte kul och spännande:)

I början maj är det beräknat till:)

2010-11-02 @ 13:50:38
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Blomman

Ååhh va mysigt !!

Glad för din skull !

Kram !

2010-11-24 @ 21:24:18
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: