>

Yey äntligen .


Idga är det nästan fint väder ute och jag är frisk och Nova med :)

Så då blir det staden idag hela dagen :)

Som jag längtat efter att få gå in i en affär !!

Ska köpa kuvert, frimärken , sidenband el dyl till tårtorna och pyjamaser till gose gumman :)
Blir säkert nått till mig med ;)

Har nog bestämt hur dop-tårtorna ska se ut och en smakkombo har jag, geishafluff med hallonmousse/färska mosade hallon i grädde.
Det ska vara vita marsipanlock , ett rosa eller nått mönstrat lite bredare band runt och 4-5 stora rosor el. dyl. mitt på med gröna blad.
Vill egentligen ha "pärlband" längst ner runt kantera men jobbigt att göra små kulor till 5 tårtor och den billigaste formen kostar lite drygt 260 kr ..

Igår bokade vi en lght i Spaninen i 2 veckor till nästa år :)
Ska beställa biljetter när det går.
Så skönt att veta att allt är betalt tills dess ,, nått att se fram emot :)

Snart kommer nästa    paketet med ,, gick med i den klubben förra månaden .
Fick ett jätte kul och bra startpaket med många saker i bla. en bok med tips på lekar man kan göra med barnet från födseln och uppåt.

Jag och Icka(3 ås yngre syster) var med i go-boken när vi var små och jag kommer fortfarande ihåg en del av böckerna , dom var så spännande och roliga, älskade dom böckerna :)

Nu ska jag käka frukost och sen fixa oss för staden :)

Ha en bra dag kära vännner,bekanta och alla ni andra!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anja

Tackar för tipsen om Goboken:)

2011-08-16 @ 16:37:42
URL: http://bettyooop.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Goboken är bra, men dom senaste två paketen har jag varit besviken på. Inga leksaker eller nåt alls för Wilde att greja med ensam. Funderar på att gå ur ett tag och sen gå med igen när han har blivit nåt år. Men du har fler toppen paket att vänta på med jättebra leksaker. Wilde älskar sin prasselbok som han fick för ett tag sen =)



Kom dessvärre aldrig iväg på Zumba, så får se vad det blir av med det. Är så dyrt annars med, 75:- /gång tror jag. Blir en del det om man ska gå 2 ggr veckan som man nästan måste göra för att det ska ge nåt. Nä nu funderar jag på Bugg istället, hah!



Hittade du nåt kul i stan? Hu jag är shopping sugen, tur att jag ska har lite grejer jag måste köpa till Wilde. Pyjamaser och mössa ska han ha så får bli en sväng när lönen har kommit. :)



Har du kollat med den 27e förresten? Skulle vara så så kul om ni kunde komma :)

2011-08-16 @ 17:31:18
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: