>

En super mysig dag.

Ja idag har vi haft en super mys dag, jag och Nova
tillsammans med Sandra och Wilde :)
Sandra hämtade oss vid halv elva,
så åkte vi in till stan.
Stälde bilen vid 45an-huset och gick förbi Hörnan
och hämtade gipsavtrycken som vi inte fick med oss i måndags.
Kul att ha !
Sen gick vi lite andra ärenden och sen gick vi hem till Sandra.
Där gottade vi oss med kaffe och massa gott fika :)
Sen bytte vi julklappar :D
Fick så himla fina saker, både jag och Nova !!
Är så himla nöjd!!
Mina julklappar.
Novas julklappar.
Lite kul att Sandra hade köpt nappar från www.namnnappen.se till Nova
och jag köpte ett presentkort till Wilde där ifrån ;)
Än en gång tack så hemskt mkt Sandra & Wilde ;)
Har varit en riktigt bra dag !!
Den bästa på länge :)
Imorn blir det julbak med lillasyster, Evelina:)
Det ska bakas knäck, juliga cup cakes, Mozart kulor m.m.
Ni får se i andra bloggen när det är gjort :)
Jag länkar den här då ;)
Nu ska jag se på "Nordstan" på svt1 .
Var på H&M igår en sväng, köpte mig en tröja och en till Nova,
ni får se imorn.
Ha en mysig kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själva för igår, så mysigt så! Och vi är så nöjda med våra klappar. :) Vann förresten 10:- på bägge lotterna, jag bara vinner och vinner hela tiden jag ;)

2011-12-22 @ 08:20:55
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: