>

Inget igår men idag minsann.

Blev ingen blogg igår.
Var i K-stad en sväng så Novis fick träffa M :)
Bjöd på riktigt god mat gjorde han med !!
Oxfilé, potatis och sås med kastanjechampinjoner i :P
Det är en favvo och det vet han , ska man käka oxfilé så ska han onekligen
göra den för han är riktigt bra på det ! Det bara smälter i munnen!
Annars idag så har det varit slappar dag .
Var på en underbar promenad med Novis i vagn och mammsens
hund med också.
Det var riktigt friskt ute och bakcen helt frusen så inget jäkla kladd.
Hoppats så inni tusan att det skule komma mer snö nu men nej då
det regnar här istället :( :(
Har lite beslutsångest över vad jag och N ska hitta på
imorn, om vi sa med och bada eller inte.
N var ju hängig i förr går och lite igår så funderar på
om det kanske är bättre att hoppa denna gången och hänga på nästa istället...
Det är ju babycafé på måndag så då får vi träffa alla snlla och fina mammor och barn ändå..
Ja vi får se :)
Ska kika tv nu när jag kan..
N sover nämligen så då får jag väll passa på..
Ha en mysig kväll alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: