>

Mera Julaktiviteter.

Bakade ju igår , jätte söta vinter cupcakes med pepparkaks smak,
rosa glasyr, strössel snöstjärnor, små silvriga & vita kulor större
kulor i pärlemor, väl värda att baka ! !
och mozart kulor :)
Men ska inte visa dom här utan länkar
till den andra så lägger jag upp det där :)
Måste ju fylla på min receptbok lite;)
Ska göra knäck idag och sen blir det nog
att göra jansons och köttbullarna idag med.
Vi får se.
Nej nu har jag inte mer tid ...
Ha en riktigt mysig kväll nu !!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad du grejar, själv har jag iallafall orkat mej på att baka köttbullarna så det är klart iaf. Men inga cakepops än och inget annat heller än. Men kanske hittar nån energi nånstans :) Nu ska hoppa vidare och kolla in dina cupcakes. Lät himla gott! :)

2011-12-23 @ 17:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: