>

Utanför min ruta!

Yes så här ser det ut utanför mitt fönster,, massa snö och snöar mera :/:/
för typ 1 vecka sen var asfalten helt bar,, nästan allt på vägen hade smält bort och det kändes så vårigt!!
Och nu detta ...
Hur ser det ut utan för ert?

Ska snart börja göra mig i ordning.
Mamma ska till läkaren och jag ska följa med som sällskap tänkte jag.
Efter det så kanske det blir en tur till Ö&B om mammsen orkar försåss )
Måste fylla på städskåpet ,, vilket Ö&B är perfekt för :)
Yippie!! Ska nog gå in på Jysk imorn eller kanske idag och beställa dubbelsängen :D
Köper själva sängen nu,, fast med ben till och väntar någon månda och köper en ram och matchande bord då :D Nice  som bara den :)
Fick en hylla-rumsavdelare av mammsen igår med,, vart jag nu ska ha den :S
Skulle behöva bli av med lite möbler..
Och få en större lght!!!
Jaja thats all for now!
Ha en bra dag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uhu lika mycket snö här med, fick skotta mej in efter att vi varit ute och åka...



Ja men mycket av unisex kläderna är fina tycker jag så köper gärna såna även nu. :) Ska köpa fler I <3 ... kläder nu jag fast i nästa storlek :) Och jo det kan ju vara bra för er ifall att även om hon varit säker..



Ja hon får gärna följa med, än så länge har jag ingenting till veckan. Har du nån dag du är ledig eller? :)

2011-02-10 @ 13:21:44
Postat av: Sandra

Och det var jag som skrev fast du nog kunde räkna ut det. Din blogg vägrar att komma ihåg mej!!!

2011-02-10 @ 13:22:59
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: