>

Cirkus, åska, färga håret.


Det är så kvavt ute!
Åskade här igår kväll och sen vaknade jag inatt vid 3 av att det åskade och imorse blev vi väkta av att det dundrade men ändå så är det lika kvavt ute ändå.
Kommer nog bli mer åska..

Var ju nationaldagen igår,, är så van att man inte firar den här i Sverige så glömde bort att det var de hela tiden.
Skam att det ska vara så,, se bara på hur norge firar sin dag,, varför gör inte vi också det !?
Fast här i Sverige får man ju inte fira sitt land.

Var cirkus här igår som vi fick gratisbiljetter till .
Så vi var iaf på den igår,, har inte varit på cirkus sen jag var liten :)
Det var ganska mysigt men dom hade alldeles för högt ljud!!
Så himla synd att korten ligger på min mobil :s hade faktiskt kameran med men tog med mobilen ist:s korkat..

Ska försöka färga håret idag.. Behövs verkligen,, skulle vilja gå till frissan igen med och klippa upp håret lite mer och luggen börjar bli för lång med.. får vänta tills vi är hemma i k-std:)

Nej nu ska jag försöka få mig och Nova iordning och ta en promenad.

ha en trevlig eftermiddag gott folk!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej den var allt rejäl i storleken, och väldigt populär =))



Japp jag är nöjd, bodysuits är ju vanligtvis ganska dyra så. Men det var 3 för 2 på kappahl och 20% på alla barnkläder på lindex. Men jätte dåligt med storlekar för var mest 56 och 80 som fanns men fick iallafall tag på det jag köpte i 68&74 =) Säg till om du vill ha shopping sällskap när du kommer hem ;) Och vill förresten träffa er så snart ni har tid. :)



Hur känns det att åka hem nu? Kommer väl kännas helt nytt att komma hem och få ha alla hennes egna saker du köpt..



Förstår att det blir varmt

2011-06-09 @ 15:20:09
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: